Tuesday, April 5, 2011

Parlimen Malaysia Nak Tayang Video Seks

(Salah satu babak dalam video tersebut.)


Pengerusi DAP, Karpal Singh mencadangkan supaya rakaman video seks melibatkan seorang pemimpin pembangkang ditayangkan di Parlimen. Dan, hampir majoriti ahli dewan bersetuju untuk menontonnya. Apa dah jadi dengan Malaysia ni?


Hari ini, kita didedahkan dengan perbuatan ahli parlimen kita yang dulunya kita undi dan lantik mereka untuk mewakili dan membawa suara kita kepada kerajaan, tetapi hari ini nak tengok citer blue pulak. DALAM DEWAN RAKYAT!!! Ahli-ahli parlimen yang sepatutnya menggubal undang-undang negara, kini sedang sibuk nak berbahas samada membenarkan tayangan video seks dalam dewan atau pun sebaliknya. 


Soalan yang pertama! Siapa dia ni Karpal Signh??? Dia ni kafir. Kalau dia nak tengok video porno pun, dosa memang dia dah dapat. Neraka confirm! Yang peliknya, kenapa ahli-ahli parlimen kita yang beragama Islam ni nak ikut pendapat Karpal sangat? Penting sangat ke video seks tu berbanding hal agama dan negara?


Soalan yang kedua! Polis yang DiRaja Malaysia tu tengah siasat kes ni sekarang. Serahkan saja pada mereka. Bukan tak cekap polis kita. Kalau tak cekap, tak ada la diiktiraf sebagai pasukan polis paling cekap di dunia. Dah berusia 204 tahun pun. Soalannya, kamu ni waras ke tidak?


Soalan yang ketiga, iaitu soalan terakhir! Kita tahu pemimpin yang ada sekarang sombong-sombong orangnya, bukan baik sangat pun. Sikit-sikit main 'politik longkang'. Tak payah tuduh sesiapa la. Sama je baik dari kerajaan mahu pun pembangkang. Jadi,bila dah jadi macam ni,semua pihak salah. Sebab semua pihak bukan betul sangat pun. Cuba kita tengok,lepas keluar berita mengenai video seks ni semua orang nak keluarkan kenyataan. Yang kerajaan dengan cara kerajaan, yang pembangkang dengan cara pembangkangnya. Persoalannya, ada ke orang yang betul-betul boleh ganti ahli politik kotor ni? Tolong bangun dan ambil alih negara. Aku dah muak dengan politik Malaysia sekarang.


Dinasihati, kalau nak tengok video seks edaran 'Datuk T' tu silalah tengok dalam bilik sendiri. Tak perlulah nak cemarkan Dewan Rakyat yang mulia tu. Takut nanti,lepas je tengok video tu ramai-ramai masuk toilet. Buat apa kat toilet YB????????




p/s : mujurlah yang dipertua dewan rakyat tan sri pandikar amin mulia tidak membenarkan tayangan video seks itu di parlimen.

No comments:

Post a Comment