Tuesday, March 22, 2011

Perang di Libya ( Attack on Libya)

Satu lagi episod peperangan bermula abad ini. Atas nama "keamanan" dan "membela rakyat Libya", Amerika Syarikat iaitu sebuah negara yang ditubuhkan oleh kumpulan Freemason (hamba abdi Dajjal) bersama-sama dengan sekutunya iaitu Britain, Perancis, Itali, Kanada dan PBB (Kuda tunggangan US dan Freemason) telah melancarkan satu serangan ke atas kerajaan Libya yang diperintah oleh Muammar Gaddafi. 


Apa motif sebenar Obama di Libya? Kenapa Gaddafi menyerang rakyatnya sendiri? Demi menamatkan persengketaan,US menggunapakai peperangan untuk menyelesaikan satu lagi perang. Siapa US ni? Kenapa harus US yang menjadi hero? Di mana Liga Arab? Mengapa US harus dipanggil untuk menyelesaikan masalah di sebuah negara Islam?




Muammar Gaddafi mempunyai tenteranya sendiri. Mereka sanggup menggadaikan nyawa demi Gaddafi dan ahli keluarganya. (Betul ke?) 


Serangan udara dimulakan dengan diketuai oleh US. 


Apa la bodoh sangat rakyat Libya ni! Dah tak ada orang lain lagi ke nak minta tolong. Obama juga dicarinya. Obama datang demi minyak, bukan sebab kemanusiaan. Kemanusian hanya satu alasan untuk US menyibuk di Libya. Cuba la minta tolong dari negara Islam lain. Minta tolong dari Allah! (Aku rasa mamat ni dibayar untuk buat sepanduk macam ni) 

Serangan dilancar! Mangsa - rakyat Libya.

No comments:

Post a Comment