Sunday, October 3, 2010

CROCS palsu ke ori nie?

Barang kalau dah terlalu famous, ramai la yang berminat. Terutamanya negara China yang terkenal dengan barang2 tiruannya. Sebut saja jenama apa. Nike? Adidas? iPhone? Hinggalah kepada selipar. Disebabkan harganya terlalu mahal, timbullah idea daripada sekelompok manusia untuk menjadikan harganya murah dah paling penting berpatutan. Di sinilah lahirnya barang2 tiruan. Ada yang kata ini salah. Dan ada yang berpendapat sebaliknya. Walau apa pun pendapat orang, kita hanya boleh mendengar dan melupakannya. Hahaha... So,satu malam aku berjalan2 di suatu tempat yang terpaksa aku rahsiakan tapi sering menjadi tumpuan orang ramai untuk berlegar-legar pada hujung minggu khasnya. Kalau tahu tempat nie bagus la. Tiba2, mata aku berjaya menangkap sesuatu yang menarik untuk dirakam oleh lensa kamera. LOGO CROCS yang terbaru edisi cetak rompak!


Hahahahahaha... Ori ke tak ori nie? Daripada pengamatan aku, bentuk dan rupa kasut saling tidak tumpah seperti yang original punya. Walaubagaimanapun, harganya yang terlampau murah sehingga menjangkau RM15 sepasang buatkan aku curiga.




Susunannya begitu cantik. Siapa yang tidak tertarik kan? Namun, kalau dah x ori tu memang xkan ori sampai bila2. Kalau nak murah, cari lah di pasar2 malam yang berdekatan dengan anda. Ya! Crocs murah!!!  Original ke tak original ke tolak tepi. Yang penting puas. Tak begitu?


p/s : kalau ada sesiapa yang tanya Crocs korang ori ke tak, jangan jawab. 

No comments:

Post a Comment